San Tome e Prinsipe

De Vicipedia
Republica Democratial de San Tome e Prinsipe
República Democrática de São Tomé e Príncipe
Informa jeneral
Capital: Sao Tome
Lingua ofisial: Portuges
Dirije
Governa:
- Xef de stato: Carlos Vila Nova
- Xef de governa:
Otras
Area: 1001 km²
Popla: 210.240
Densia: 210
PIB:
Mone:
Zona de ora:
Numero de telefon:
Interede:

300[x]]

San Tome e Prinsipe (ofisial la Republica Democrata de San Tome e Prinsipe) es un isola e pais en la Golfo Gine, a la costa ueste ecuatoral de Africa sentral. Sua lingua major es portuges. Lo es composada de du arcipelagos sirca la du isolas xef, San Tome e Prinsipe, locada a distantia de sirca 140 cilometres de lunlotra e a distantia de (en ordina) sirca 250 e 225 cilometres de la costa norde-ueste de Gabon.

La isolas ia es nonabitada asta sua descovre par esplorores portuges en la sentenio 15. Gradal colonida par la portugeses tra la sentenio 16, los ia servi en junta como un sentro major per la comersia atlantica de sclavos. Par causa de sua solo rica de tera volcanal e sua prosimia a la ecuator, San Tome e Prinsipe ia es ideal per cultiva de zucar, segueda par recolies profitosa como cafe e cacau; la economia profitosa de cultiverias ia depende multe de sclavos african importada. Sicles de turba sosial e nonstablia economial tra la sentenios 19 e 20 ia culmina en autonomia pasosa en 1975. De alora, San Tome e Prinsipe ia resta un de la paises la plu stable e democrata en Africa.

Con 192 993 abitores (contada en 2013), San Tome e Prinsipe es la pais du de la plu petis en Africa (pos Sexeles), e ance la plu peti de la paises do on parla portuges. Sua popla es xef de desende african o miscada, e la plu es catolica. La erita de la governa portuges es ance vidable en la cultur, costumes e musica de la pais, cual fusa influes european e african.

La area es sirca 1,001 cilometres cuadrida. La site capital es Sao Tome.