Medula de oso

De Vicipedia
talias traversal de osos, mostrante la medulas en la sentros

La medula de oso es un texeda semisolida cual es trovada en la partes sponjin o porosa e osos. En avias e mamales, medula de oso es la loca xef de la produi de selulas nova de sangue (ematopoiese). Lo es composada de emosites, texeda adipos medulal, e selulas suportante. En umanas adulte, medula de oso es xef locada en la costelas, vertebras, sterno, e pelvis. Promedial, medula de oso composa 4% de la masa tota de la corpo de umanas. En un adulte con 65 kg de masa, 2.6 kg es medula de oso.

La medula de oso de umanes produi sirca 500 bilion selulas de sangue a cada dia, cual junta la sistem de sircula par sinusoides permeable en la caveta de la medula. Tota tipos de ematosites, incluinte la linias mieloide e limfoide, es creada en la medula de oso. Selulas limfoide debe migra a otra organos limfoide (pd, la timo) per completa maturi.

Transplantas de medula de oso pote es usada per trata maladia sever de la medula de oso, incluinte alga formas de canser como leucemia. Plu, selulas madrin de a medula de oso ia es transformida susesosa a selulas neural funsional, e los pote es usada per trata maladias como la inflama de la colon.