Cade de la Impero Roman Ueste

De Vicipedia

La Cade de la Impero Roman Ueste ia es la prosede de declina de la Impero Roman Ueste en cual lo ia fali enforsa sua governa, e sua teritorio enorme ia es divideda en multe statos seguente. La Impero Roman ia perde la fortia cual ia permete lo pratica un controla nonperosa; istoriste moderna nota elementos incluinte la nonperosa e la numeros de la armada, la sania e la numeros de la popla roman, la cambias relijiosa de la periodo, e la capasia de la dirije sivil. La presa cresente de la barbares estra la cultur roman ia ance contribui a la colasa. La causas de la colasa es un sujeto xef de la istoriografia de la mundo antica e los informa multe de la parla moderna sur fali statal.

Datas pertinente inclui 117 ec, cuando la Impero ia es en sua estende teritorial plu grande, e la asende de Diocletiano en 284. An tal, la perde teritorial nonreversable major, ia comensa en 376 con la invade a grande scala de gotas e otras. En 395, pos gania du geras interna destruinte, Teodosio 1 ia mori, lasante un armada colasante e la Impero, ancora pestada par la gotos, divideda entre sua du fios noncapas. En 476 cuando Odoacro ia despone la imperor Romulo, la Imperor Roman Ueste ia brandi un potia militar, political o finansial iniorable e ia no ave controla produosa sur la dominas sperdeda cual ancora ia pote es descriveda como Roman. La barbares invador ia institui sua propre potia en la plu parte de la Impero Roman. En cuando sua legalia ia dura multe sentenios plu e sua influe cultural resta oji, la Impero Roman Ueste nunca ave la fortia per asente denova.

La Cade no es la sola conseta uninte per esta avenis, la periodo descriveda como Anticia Tarda asentua la continuas cultural tra e ultra la colasa political.

Vide ance[edita | edita la fonte]

Lia esterna[edita | edita la fonte]