Onduras

De Vicipedia
Republica de Onduras
República de Honduras
Informa jeneral
Capital: Tegucigalpa
Lingua ofisial: Espaniol
Dirije
Governa: Republica presidental
- Xef de stato: Juan Orlando Hernández
- Xef de governa: Mauricio Oliva
Otras
Area: 112 492 km²
Popla: 8 725 000
Densia: 77,56
PIB: USD 38 420 milion
Mone: Lempira (HNL)
Zona de ora: -6
Numero de telefon: +504
Interede: .hn

Onduras (ofisial la Republica de Onduras) es un pais en America Sentral. A veses pasada, on ia refere a lo como Onduras Espaniol per distingui lo de Onduras Brites, cual es oji nomida Beliz. Onduras es bordada a la ueste par Guatemala, a la sude-ueste par El Salvador, a la sude-este par Nicaragua, a la sude par la Mar Pasifica a la Golfo Fonseca, e a la norde par la Golfo Onduras, un baia grande de la Mar Caribe.

Onduras ia es la loca de alga cultures mesoamerican importante, spesial la cultur maia, ante cuando la espanioles ia invade en la sentenio des-ses. La espanioles ia introdui catolicisme e la lingua espaniol (aora dominante), e ance multe costumes cual ia fusa con la cultur nativa. La pais ia deveni autonom en 1821, e es un republica a pos, an si lo ia sufri continuante multe disputas sosial e nonstablia political, e resta un de la paises la plu povre en la emisfera ueste. Onduras ave la taso la plu alta de omiside en la mundo.

Onduras estende tra sirca 112 492 km² e ave un popla cual esede 8 milion persones. Sua partes norde parteni a la Zona Caribe Ueste, como refletada en la demografia e cultur de la rejion. Onduras es conoseda per sua recursos natural rica, incluinte minerales, cafe, frutas tropical e cana de zucar, com ance per sua industria cresente de stofa, cual servi la mercato internasional.

La site capital es Tegucigalpa. La linguas major es espaniol e alga linguas amerindian.


Paises de America Sentral model
Beliz | Costa Rica | Salvador | Guatemala | Onduras | Nicaragua | Panama