Nicaragua

De Vicipedia
Republica de Nicaragua
República de Nicaragua
Informa jeneral
Capital: Managua
Lingua ofisial: Espaniol
Dirije
Governa: Republica presidental
- Xef de stato: Daniel Ortega
- Xef de governa: Rosario Murillo
Otras
Area: 130 376 km²
Popla: 6 169 668
Densia: 48,0
PIB: 11 133 milion
Mone: Cordoba (C$, NIO)
Zona de ora: -6
Numero de telefon: +505
Interede: .ni

Nicaragua (ofisial la Republica de Nicaragua) es la pais la plu grande en la istmo de America Sentral, bordada par Onduras a la norde, la Caribe a la este, Costa Rica a la sude, e la Mar Pasifica a la ueste. Sua capital, Managua, es la site la plu grande de la pais, e la site tre de la plu grandes de America Sentral. La popla multietnical de ses milion inclui poplas orijinal, europeanes, africanes e asianes. La lingua xef es espaniol. Tribus nativa a la costa este parla sua propre linguas.

La Impero Espaniol ia concista la rejion en la sentenio 16. Nicaragua ia gania autonomia de Espania en 1821. De pos sua autonomia, Nicaragua ia esperia periodos de turba political, tirania e crise finansial – la causas la plu notable cual ia provoca la Revolta Nicaraguan de la desenios de 1960 e 1970. Nicaragua es un republica democrata represental.

La misca de tradisiones cultural ia jenera un diversia notable en arte e spesial en leteratur, par causa de la contribuis de poesistes e autores nicaraguan, incluinte Rubén Darío, Pablo Antonio Cuadra e Ernesto Cardenal. La diversia biolojial, clima tropical calda e volcanes ativa fa ce Nicaragua deveni sempre plu popular como un destina per turistes.

La area es sirca 129,494 cilometres cuadrida. La linguas major es espaniol 97,5% (ofisial) e miscito 1,7%.


Paises de America Sentral model
Beliz | Costa Rica | Salvador | Guatemala | Onduras | Nicaragua | Panama