Model:Bon article/29

De Vicipedia

Antoine de Saint-Exupéry ("antwan de sent-egzuperí", 29 junio 1900–31 julio 1944) ia es un scrivor e avionor franses. El es famosa per sua noveleta La prinse peti, e ance bon conoseda per sua libros sur aventuras de avioni, cual inclui Vola de note e Tera de omes.

El ia es un pilote susedosa ante la Gera Mundal Du: el ia junta se a la Armada de Aira franses a la comensa de la gera, e ia vola en misiones de oserva asta la sesafusili con Deutxland. Pos un periodo de scrive en la SUA, el ia junta se a la Armada Franses Libre. El ia deveni perdeda en un vola de oserva supra la Mar Mediteraneo en julio 1944.

Anios temprana[edita la fonte]

Antoine Jean-Baptiste Marie Roger de Saint Exupéry ia nase en Lyon a un familia vea de nobilia provinsal, como la enfante tre entre sinco de Marie de Fonscolombe e Viseconte Jean de Saint-Exupéry, un ajente de securia ci ia mori ante cuando sia fio ia ave an cuatro anios. (Testos legal, cual inclui sua article de nase, mostra no ifen en sua nom de familia. Ma la ifen apare en sua nom de scrivor.)

Per plu, vade a Antoine de Saint Exupéry!