Eglesa Catolica

De Vicipedia
Eglesa Catolica Apostolal Roman


Basilica de san Petro, en la Vatican

Informa
Tipo Cristianisme
Fundor Jesus Cristo
Gidor Pape Francisco
Dio Dio e Jesus Cristo
Libro santa Biblia
Nom de la seguores Catolicistes
Cuantia de seguores Un bilion

La Eglesa Catolica Apostolal Roman es la eglesa la plu grande de mundo, con plu ca bilion membros. Gidada par la Pape, lo defini sua mision como distribui la evanjelio de Jesus Cristo, presentante rituos e praticante la carita.

Cuatro marcas de la Eglesa[edita | edita la fonte]

Uni[edita | edita la fonte]

"On ave un Senior, un fida, un batiza, un Dio e Padre de tota ci es supra tota, tra tota e en tota"[1] Un descrive de la uni de la corpo de Cristo.

Santa[edita | edita la fonte]

Esta parola no vole dise ce la membros es libre de pecas, no ce la institui de la Eglesa no pote peca. La eglesa de Cristo es santa car lo es la eglesa de Cristo: "… sur esta roca me va construi mea Eglesa"[2] Jesus ia fundi sua eglesa per continua sua labora de remete e santi en la mundo. Cristianisme sinifia ce la santia de la Eglesa universal deriva de la santia de Cristo.

Catolica[edita | edita la fonte]

La parola "catolica" sinifia "universal", seguente la plu interpretes. Lo refere a la intera de tota los ci crede vera a Jesus como la Cristo.

Apostolal[edita | edita la fonte]

Esta descrive sua orijinas e credes. La ensenias de la eglesa es apostolal en ce los trova sua radises en la ensenias de la apostoles de Cristo.

Referes[edita | edita la fonte]

  1. Efesios 4:5-6
  2. Mateo 16:18