Model:Bon article/26

De Vicipedia

Kobenhavn (dansce: København) es la site capital e la plu grande de Danmarc. Lo es situada sur la costa este de la isola de Sjælland, partal sur la isola de Amager, e sur alga isoletas entre la du. A la este, lo fasa Oresund, la streta de acua cual separa Danmarc de Sveria e cual lia la Mar Norde con la Mar Baltica.

Prima documentida en la sentenio 11, Kobenhavn ia deveni la capital de Danmarc a la comensa de la sentenio 15. Oji, sua bon situa e infrastrutur eselente ia fa ce lo deveni un sentro importante e un loca popular per xeferias e conferes. La airoporto la plu grande en Scandinavia es atenable par tren en 14 minutos de la sentro de la site.

On reconose Kobenhavn como un de la sites con la cualia de vive la plu bon en la mundo. Lo es ance un de la sites la plu ecolojial sana. La acua en la porto interna es limpa e secur per nada. 36% de tota la sitadanes vade a sua labora par bisicle. En cada dia, sua bisicles viaja 1,2 miliones de cilometres. Ma, cuando on regarda la costa de vive, lo ia es la site des de la plu caras de mundo en 2010.

Istoria[edita la fonte]

Tradisional, on dati la fundi de Kobenhavn a la construi par Bispo Absalon en 1167 de un castel sur la isola peti de Slotsholmen, do la Palasio de Christiansborg sta oji. Ma trovadas arceolojial resente indica ce Kobenhavn ia es ja un vila peti en la sentenio 11.

Per plu, vade a Kobenhavn