Sur la nasion macedonsce

De Vicipedia
Sur la nasion macedonsce
За Македонската нација
Autor: Dragan Taskovski
Pais: Macedonia
Lingua: Macedonsce

Sur la nasion macedonsce (За Македонската нација en macedonsce) es un libro dedicada a la defende de la esiste de la nasion macedonsce. Lo ia es scriveda par la istoriste Dragan Taskovski en 1976 como un responde a la atacas de la stato balgarsce e sua governa.

Contenidas[edita | edita la fonte]

La libro es formida en 7 partes. Lo comensa con la situa de la nasion macedonsce en la Republica Sosialiste de Macedonia como la sola parte de Macedonia librida e constituida en stato nasional, e la situa de otra partes de Macedonia, como Prin Macedonia en Balgaria e Macedonia ejean en Elas. Esta es segueda par un vista jeneral de la orijina e etnojenese de la nasiones balgarsce e macedonsce e la emerji e apare de la consensia nasional.

Lo razona ance contra la atacas cual ia rejeta la esiste de la nasion macedonsce, fada par la Partito Comuniste Balgarsce e la Academia de Siensas de Balgaria. La libro nara la momentos diferente en la prosede de crea de la nasiones balgarsce e macedonsce en la eda medieval con la colonia de slavicas en la Balcanes e sua interfere con la tribus de Balgaria.

La libro continua parlante sur la prosede de velia nasional e revive en Macedonia, con un asentua clar en la consensia de parteni e unicia de la macedonsces, con asentua a la refere a la "res macedonsce antica e de Macedonia antica como Filipo 2 e Alexandro Magno" e frontinte la declaras de nasionalistes elinica, balgarsce e serbsce. La libro parla ance sur la tempo de la comunistes en Macedonia, indicante la trata coreta de la Comintern a Macedonia.

Lias esterna[edita | edita la fonte]