Sinema

De Vicipedia

Per plu, vide la categoria sinema.

Sinema en Mexico.

Un sinema es un construida cual conteni un salon de presenta per regarda filmas per diverti. Multe sinemas, ma no tota, es locas comersial per la popla jeneral, ci entra comprante un bileta. Alga sinemas, an tal, es operada par organizas nonprofitante o asosias en cual la membros paia per parteni e regarda la filmas.

La filmas es projetada con un projetador de filmas en un scermo a fronte de la salon de presenta, en cuando la dialogo, sona e musica es juada tra alga parladores fisada a la mures.

Un varia grande de filmas es mostrada en sinemas: animas per enfantes, filmas susedosa per regardores jeneral, e filmas atestante per los ci es interesada par temas de fato. La sinemas la plu peti ave sola un salon de presenta, con sola un scermo. En la desenio de 2010, la plu de la sinemas ave multiple scermos. La regardores senta en sejas cuxinida cual, en la plu de sinemas, es sur un solo inclinada, con la parte la plu alta a retro de la salon. La sinemas vende usual bevidas sin alcol, popcorn e confetos, e alga sinemas vende ance comedas rapida calda.

Vide ance[edita | edita la fonte]