Salse

De Vicipedia
Un salsa "plorante"
Un salse en la primavera en England

La salse es un arbor o arboreta caduca de la jenera Salix, cual conteni sirca 400 spesies. Lo es trovada xef en solo moiada en rejiones fria o temperada de a emisfera norde. Alga salses, spesial los de la artica o montanias, es corta o rampente; per esemplo, la salse nanijn (Salix herbacea) estende rara plu ca 6 cm de altia, an si lo sperde rapida supra la tera.

La folias e cortex de la salse ia es notada en testos antica de Asiria, Sumer, e Egipte como un remedia per doles e febre, e en Elas antica, Hipocrate ia scrive sur sua cualias medical en la sentenio 5 aec. Americanes orijinal ia depende de lo como un parte importante de sua trata medical. Lo dona lejeri tempora de dole, e ia es la prima de la clase de drogas conoseda como drogas antiinflamante nonsteroidal.

Alga de la fabricadas la plu temprana ia es fabricada de salse. Un rede per pexa de salse es datida a sirca 8300 aec. sestos, trapas per pexa, sercas de vim e casas de vim e arjila, ia es comun fabricada de rametas de salse. E multe cosas cual es composada de pesos longa e magra usa salse.

La salse ia ave un sinifia grande en Xina e otra cultures. Lo es asosiada con la diva de compatia Guanyin, e es usada per garda contra spiritos mal. A la otra lado, sorsores dauiste usa bastos de salse per comunica con la mor. En Japan ance, la salse es asosiada con la spiritos de la mor, ci tende apare prosima a salses. En cultures tradisional de Europa, la salse es plu asosiada con secretes e pote responde a demandas. Ma en England, la arbor es crededa como alga malvolente, e capas de desradisi se e de trasa viajores