Model:Bon article/30

De Vicipedia

Charles Lutwidge Dodgson ("txarlz látwidj dódson", 1832–1898), plu bon conoseda su la nom falsa Lewis Carroll ("lúis cárol"), ia es un autor, matematiciste, lojiciste, anglicaniste e fotografiste engles. Sua obras la plu famosa es La aventuras de Alisia en la pais de mervelias e sua seguente Tra la miror, como ance la poesias La xasa de la snarc e Bocragonia. Tota de estas es esemplos de la jenero de leteratur asurda.

On nota Dodgson per sua capasias en juas de parolas, en lojica, e en fantasia. En multe partes de la mundo, on ave organizas dedicada a la gusta e promove de sua obras e a la investiga de sua vive.

Vive[edita la fonte]

Dodgson ia nase a 27 janero 1832 en un casa peti en Daresbury en Cheshire, en England norde-ueste. El ia es la fio la plu vea de un familia de des-un enfantes. La nom de sua madre ia es Frances Lutwidge. Cuando Dodgson ia ave 11 anios, sua padre, ance nomida Charles, ia deveni la prete de Croft, en England norde-este.

En sua jovenia, on ia instrui Dodgson a sua casa. La libros cual el ia leje atesta un inteleto temprana matur: per esemplo, a sete anios, el ia leje La progresa de la peregrinor. Como sua frates e sores, el ia sufri

Per plu, vade a Charles Lutwidge Dodgson!