Lutra de mar

De Vicipedia
Un lutra de mar
Un otra lutra de mar
Un fema con sua enfante sur sua peto

La lutra de mar (Enhydra lutris) es un mamal maral nativa a la costas de la norde e este de Mar Pasifica norde. Adultes pesa entre 14 e 45 kg. Los es la membros la plu pesosa de la familia de mustelas. Los es entre 1.2 a 1.5 metres, con femes plu peti ca mases.

La lutras de mar es diurna. Los ave un periodo de foraje e come en la matina, de un ora ante la leva de sol, e alora reposa o dormi a mediadia. Foraje recomensa per alga oras pos mediadia e redui ante cade de sol, e un periodo tre de foraje pote aveni sirca medianote. Femas e enfantes tende a come a note. Los foraje sirca 24% a 60% de sua dia, dependente de la dispone de comedas en la area.

Lutras de mar come plu ca 100 spesies de preda. En la parte la plu grande de sua estende, sua dieta es composada de un varia de nonvertebratos, incluinte erisos de mar, vermes spesa, bivalvos, mules, abalones, otra moluscos, crustaseos, e caracoles. La grandia de sua predas estende de lapas peti e polpos. En alga areas norde, pex es ance comeda. La lutras de mar usa rocas cuando foraje e donce es un de un peti parte de mamales cual usa utiles.

Lutras de mar spende multe de sua dia ordina se, cual es composada de la limpi la pelo, desmarania nodas, estra pelo nonfisada, frota la pelo per presa la acua a via, e sofla aira en la pelo. An si esta atas pare como rasca, en realia los no ave piolios o otra parasitos en la pelo.

An tal cada adulte e joven autonom foraje solitar, lutras de mar tende reposa con lunlotra en grupos de la mesma seso, nomida balsas. Balsas tipal conteni 10 a 100 individuas. La plu grande sempre videda ia conteni plu ca 2000. Per evita vaga a via a mar cuando reposante e comente, lutras de mar pote envolve se en fuca.

Lutras de mar es polijinial. Ma lias tempora du duples per un periodo corta entre la estro de la fema. Copula aveni en la acua e pote es alga violente, con la mas morde la beco o teni la fema su acua. Per sua grandia, la oso de penis de la mas es multe grande de 150 mm de longia e 15 mm a la basa.

Paris aveni tra la anio, con culminas entre maio e junio en la grupos norde, e entre janero e marto en la grupos sude. Jesta es de 4 a 12 menses, car la spesies es capas de retarda implanta. Pari aveni en la acua e produi tipal un sola enfante, de 1.4 a 2.3 kg.