Cultur Dnepr-Donets

De Vicipedia
Europa en la eda mesolitica, con la cultur Dnepr-Donets en orania

La cultur Dnepr-Donets (sirca 5000 a 4000 aec) ia es un cultur mesolitica en la area norde de la Mar Negra e la Mar de Azov entre la Rio Dnepr e la Rio Donets. Lo ia es un cultur xasor-colior cual ia traversa a cultiva temprana. La evidentes economial de la grados la plu temprana ia es cuasi tota de xasa e pexa. Lo ave paraleles con la cultur Samara de la mesma periodo. La cultur ia es susededa par la cultur Iamna.

Entera ia es en escavas, con la mor covreda con ocer. A veses, entera ia es per un individua, ma grupos plu grande ia es plu comun, con enteras fada en segues en la mesma tomba. Esta, e otra marcas, indica paraleles con otra cultures, como la Samara, de la Dnepr basa a la Volga media e basa. La ipotese curgan de Marija Gimbutas ia inclui lo en un rejion cultural mlte plu grande, e ia sujeste ce esta es un parte de la abitua prima de la protoindoeuropeanes cual va es developada plu en la cultur Sredny Stog e Iamna.

La restas fisical recovreda de la tombas ia es descriveda como tipal europoide. Los es descriveda tipal como cromagnones tarde, con cualias plu masosa ca la popla mediteranean.