Politica de Provinse Soria

Article prima scriveda en lingua franca nova
De Vicipedia

Palasio de la Delega Provinsial de Soria.
Logo de Soria ¡Ya!

La politica de Provinse Soria es gidada par la Estatuto de Autonomía de Castilia e Leon, cual respeta la Constituida Espaniol.

La organo governor de la provinse es la Delega Provinsial de Soria (Diputación provincial de Soria), un instituida publica cual fa servis direta a la sitadanes e dona suporta tecnical, economial e tecnolojial a la comites de vila de la 183 munisipas de la provinse. Lo es situada en Soria capital.

Sorianisme[edita | edita la fonte]

Sorianisme es la promove cultural, sosial e political rejionaliste cual luta contra la nonegalis istorial de Provinse Soria cual ia es promoveda par la politicas de la stato espaniol e la comunia autonom de Castilia e Leon.

Seguente la sonda de opina fada par SIGMA DOS per la promove Soria ¡Ya! en 2011, la 68,8% de la sorianes no senti se castilian e leones; los senti sola sorian o plu sorian ca castilian e leones. La sensa de la plu de sorianes, la 59,8% es ce la comunida autonom no cura per la problemes de la provinse e sola la 24,9% de la respondores ia considera ce lo es bon aparteni a Castilia e Leon.

Alga partitos political ia es creada per suporta esta promove, como:

  • Plataforma del Pueblo Soriano
  • Iniciativa por el Desarrollo de Soria (oji descontinuada)
  • Alternativa Soriana Independiente (oji descontinuada)

Otra promoves es:

  • Soria ¡Ya!
  • Plataforma para la Defensa de la Universidad de Soria