Piet Hein

De Vicipedia

Piet Hein (16 desembre 1905 - 17 april 1996) ia es un matematiciste, inventor, desiinior, autor, e poesiste, comun scrivente su la nom falsa Kumbel ("petra de tomba"). El ia comensa scrive poesias corta cual el ia nomi gruces per la jornal dial Politiken, cuando la deutxes ia envade Danmarc.

Hein ia es un desendente direta de Piet Pieterszoon Hein, la eroe marinal nederlandes de la sentenio 17. El ia nase en Copenhagen (Kobenhavn) Danmark. El ia studia a la Instituida per Fisica teorial a la Universia de Copenhagen (plu tarda renomida la Instituida de Niels Bohr) e la Universia tecnical de Danmarc. La universia de Yale ia onora a el un diploma dotoral en 1972.

Hein ia es sposida cuatro veses, e ia bonveni 5 fios. Hein ia mori a sua casa a Funen, Danmarc en 1996.

Hein, ci ia dise un ves ce el ia jua tenis de table con Niels Bohr en la periodo entre la du Geras Mundal, asta el ia debe fasa la comensa de la invade par Deutxland. El ia deside enscrive se en la promove de resista. El ia aida la causa par sua scrives, incluinte la gruces, cual es comprendeda par la dansces, ma no par la nazis:

The grook of consolation La gruc de consolat
Losing one glove
is certainly painful,
but nothing
compared to the pain
of losing one,
throwing away the other,
and finding
the first one again.
Perdente un ganto
es serta dolosa
ma no cosa
comparada con dole
de perde un,
dejeta la otra,
e trova
la prima ancora.

Pos la libri, arcitetores scandinavian, fatigada par la construis cuadro, ma comprendente ce construis sirculo no ia es pratical ia demanda si Piet Hein pote ofre un solve. El ia proposa la usa de la supraelise en la fabrica de mobilas e otra campos. El ia inventa ance un calendario eterna, La astro calendario, e el ia vende benes de casa fundida sur la supraelise e sua analogia en tre dimensiones, la supraovo.

El ia inventa la cubo soma e ia developa la juas Hex, Tangloides, Tore, TacTix, Nimbi, e plu.