Patrick White

De Vicipedia

Patrick Victor Martindale White (1912–90) ia es un autor e ganior de Nobel australian, ci ia nase en London en un visita periodal de sua jenitores. White ia reveni a England per studia a la Universia de Cambridge, e ia servi en la Fortia Real Airal en la Gera Mundal Du (1939–45).

Sua novela prima, La vale felis (1939), ia aveni en Australia, como otra obras cual ia susede plu tarda como La arbor de om (1955), sur la lutas de un cultivor en la savajeria australian, e Voss (1957). Estas es regardada como sua obras famosa e grandi sua reputa. Entre sua otra obras es Montores en la caron (1961), La mandala solida (1966) e La oio de la tempesta (1973). Rica con simbolisme e metafor, los trata la xerca de un om per sinifia en un pais ru e cisa violente, xercante la defini de se mesma.

La reconta de Twyborn (1979) ia esplora la confusa sesal e spirital e ia fini con la gera lampin de London.

White, ci en 1973 ia deveni la resetor australian prima de la Premio Nobel de leteratur, ia es sitada per sua "arte de nara psicolojial e epica, cual ia introdui un continente nova a leteratur."

Sua moda de scrive alta orijinal ia es lodada par criticistes per sua grandia de descrive. Sua autobiografia, Fesures en la vitro, ia es publicida en 1980.