Batiza de Jesus

De Vicipedia
La batiza de Cristo par Andrea del Verrocchio e Leonardo da Vinci, s 1475

La batiza de Jesus es descriveda en la evanjelios de Mateo, Marco e Luca. La Evanjelio de Joan no descrive direta la batiza.


La batiza es un de la sinco momentos plu importante en la nara de la evanjelio de la vive de Jesus, la otras es la Muta, la Crusi, la Revive e la Asende. Plu ramos cristian vide la batiza de Jesus como un aveni importante e la funda de la rituo cristian de batiza, como on pote vide an Atas 19:1-7:

1 En cuando Apolo ia es en Corinto, Paulo ia prende la via a interna e ia ariva a Efeso. Ala el ia trova alga disiplos e ia demanda los: 2 "Esce vos ia reseta la Spirito Santa cuando vos ia crede?" Los ia responde: "No, nos no ia an oia ce on ave un Spirito Santa". 3 Paulo ia demanda los: "Donce, cual batiza vos ia reseta?" "La batiza de Joan", los ia responde. 4 Paulo ia dise: "La batiza de Joan ia es un batiza de repenti. El ia dise a la popla crede en acel ci veni pos el, per dise, en Jesus. 5 Cuando los ia oia esta, los ia es batizada en la nom de la Senior Jesus. 6 Cuando Paulo ia pone sua manos sur los, la Spirito Santa ia veni sur los, e los ia parla en linguas e ia predise. 7. On ia ave intera 12 omes.