Americanes orijinal

De Vicipedia

La popla orijinal de la Americas es los ci ia abita en esta continentes ante la ariva de la esplorores european, e la desendentes de los. Los es ance nomida americanes nativa, nasiones prima e indianes american.

Seguente la model comun de migra a la Americas, la via la plu importante ia es Beringia, un ponte de tera cual, en la pasada, ia junta Asia e America tra la area cual es aora la Streta Bering. Esta migra ia aveni a minima 12 000 anios ante oji, ma on no conose la tempo plu antica. Alga siensistes crede ce persones de Europa o Australia ia ariva plu temprana. Seguente la americanes orijinal, los ia abita en America de la comensa de sua esiste.

La nom "indian" ia es un inventa de Cristoforo Colombo, ci ia crede ce el ia ariva a la Isolas de Indonesia (la Indias Este). La idea ce la americanes orijinal es un popla simple no es coreta, e los regarda se como poplas diversa.

Alga de la americanes orijinal ia es xasores e coliores; multe ia es cultivores. Los ia developa multe plantas cultival cual nos usa aora tra la mundo, e ia doma animales aora internasional domada. La sosias de la americanes orijinal ia varia entre poca grupos familial, tribus de cultivores con xefes e armadas, e imperos grande como la Maia, la Asteca, e la Inca.

Vide ance[edita | edita la fonte]

Lias esterna[edita | edita la fonte]