Ambientisme

De Vicipedia
la bilia blu - un foto de tera de Apollo 17, 1972; comun presentada como un remente de la singularia de nosa casa, la tera

Ambientisme (o ecolojisme) promove la preserva, restora, e/o boni de la ambiente natural, e inclui un conserna per la controla de contamina e la proteje de la diversia de animales e plantas. Per esta razonas, consetas como la etica de tera e ambiente, biodiversia, ecolojia, e la ipotese de biofilia es forte incluida.

Ambientisme es la atenta per eculibra relatas entre umanas e la sistemes variosa de natura sur cual los depende en un modo cual dona la grado de susta coreta per tota la composantes. La mesuras esata e la resultas de esta ecuilibra es a veses controversal, e on ave multe modos diferente per espresa la consernas per la ambiente pote es espresada en pratica.

Esta consernas es comun representada par la color verde, ma esta asosia ia es prendeda par ajentes comersial en un malpresenta nomida "greenwashing" en engles, pd "lava" (sua produidas) con la color verde an si los no benefica la ambiente. Ambientisme es oposada par antiambientisme, cual dise ce la tera es min frajil ca alga ambientistes sujeste, e cual depinta ambientisme como reatante tro forte a la contribui umana a la ambiente (spesial la cambia de la clima) e, a la mesma tempo, como oposante la avansa de umanas.