The Strange Death of Europe

De Vicipedia
La mori strania de Europa: migra, identia, islam
The Strange Death of Europe: Immigration, Identity, Islam
Autor: Douglas Murray
Pais: Rena Unida
Lingua: Engles

The Strange Death of Europe: Immigration, Identity, Islam ("La mori strania de Europa: migra, identia, islam" en lingua franca nova) es un libro scriveda par la comentor political e jornaliste brites Douglas Murray. Lo ia es publicida en Rena Unida en maio 2017 e en SUA en junio 2017.

Tese[edita | edita la fonte]

Murray esplora du fatores cual esplica perce la sivilia european como nos conose lo no va survive. La prima es la combina de migra masosa de poplas nova a la continente junta a la taso de nase negativa en Europa. La numero du es cual Murray descrive como "la fato ce... a la mesma tempo Europa ia perde fida en sua credes, tradisiones e legalia".

Autor[edita | edita la fonte]

Douglas Kear Murray (naseda julio 1979) es un autor e jornaliste brites, la fundor de la Sentro per Coere Sosial e un editor asosiada de The Spectator ("la oservor"), un jornal sur cultur e politica brites. El apare frecuente en la media brites, comentante sur problemes como la parla libre, migra, e diretos per ges, de un vista neoconservaliste. El es frecuente criticante sur Islam.