Scalera

De Vicipedia

Un scalera es un construida desiniada per pasea un distantia grande vertical par divide lo en distantias plu peti, nomida pasos. Scaleras pote es direta, ronda,o pote es composada de du plu pesos direta juntada a angulos. Tipos spesial de scaleras inclui scaleras rolante e scalas. Alternativa a scaleras inclui asendadores, scaleras montada, paseas movente, e rampas.

Cada grado es composada de un la paso - la parte cual on sta - e un asendente - la parte vertical entre cada paso de la scalera. Un otra parte de scaleras es un strutur cual suporta la pasos e asendentes de la basa a la alta, tipal tre - a la sinistra, a la media, e la destra. Un otra parte es nomida verjentes, e los es usada per cambia la dirije de la scalera sin la usa de un plataforma medial. Un serie de verjentes pote crea un scalera spiral. La sistem de reles e balustres es desiniada per preveni cades. On ave comun du reles, destra e sinistra per securia.

La formas de caleras ave multe varias, combinas de verjentes e plataformas. La plu simple es la scalera direta, in verjentes o plataformas. Otra scaleras es en la forma de spirales, con un rel a la lado esterna e un palo sentral. Scaleras elico no ave un palo sentral, ma ave un rel a ambos lados.

Galeria[edita | edita la fonte]