Model:Bon article/13

De Vicipedia

Benito Amilcare Andrea Mussolini (Dovia di Predappio, 29 julio 1883 – Giulino di Mezzegra, 28 april 1945) ia es un politiciste, jornaliste e tirano italian.

Biografia[edita la fonte]

Vive temprana[edita la fonte]

Mussolini ia es nomida per Benito Juarez, un oposor mexican de la potia political de la Eglesa Catolica, par sua padre, ci ia es un forjor. Ante es relatada con politica, Mussolini ia es un editor de jornal (do el ia aprende sua capasia de propaganda) e un profesor de scola prima.

Prima, el ia es sosialiste, ma cuando el ia vole ce Italia ta luta en la Gera Mundal Un, el ia es espulsada de la partito sosialiste. El ia "inventa" un ideolojia nova, faxisme, basida en nasionalisme e sosialisme.

Faxisme italian[edita la fonte]

La forma de faxisme de Mussolini, la "faxisme italian", ia es diferente de la nazisme de Hitler. An si el ia crede en la superioria de la italianes, el ia no crede en razas.

Mussolini ia vole ce Italia deveni la Impero Roman nova. En 1923, el ia ataca la isola de Corfu, e en 1924, el ia ocupa la site-stato de Fiume. En 1935, el ia ataca Abisinia (oji Itiopia). Sua fortias ia ocupa lo en 1936. Italia ia es espulsada de la Alia de Nasiones par causa de esta ataca. En 1936, Mussonili ia alia con Hitler e, en 1939, el ia ocupa Xciperia.

Per plu, vade a Benito Mussolini