London Eye

De Vicipedia

La London Eye (Oio de London) es un rota jigante sur la riva sude de la Rio Thames en London.

La strutur ave 135 m de altia e la rota ave un diametre de 120 m. Cuando on ia abri lo en 2000, lo ia es la rota jigante la plu alta de mund. Sua altia ia es suprapasada par la Stela de Nanchang (158 m) en 2006, la Volor de Singapor (165 m) en 2008, e la Rolor Alta en Las Vegas (168 m) en 2014. Suportada par un cavaleta a sola un lado, diferente de la rotas en Nanchang e Singapor, la Oio es descriveda par sua operores como "la plu alta de mundo de rotas cantileverida de oserva".

Lo es la rota la plu alta de Europa, e ia ofre la punto publica de vista la plu alta en London asta cuando lo ia es suprapasada par la oserveria (245 m) a la nivel 72 de la Shard, cual ia abri a la popla a 1 febrero 2013. Lo es la atrae turiste paiada la plu popular en la Rena Unida, con plu ca 3,75 milion visitores per anio, e ia apare a multe veses en cultur poplal.

La London Eye es visina a la fini ueste de Jubilee Gardens sur la riva sude de la Rio Thames, entre Ponte Westminster e Ponte Hungerford en la distrito Lambeth.