Edgar Allan Poe

De Vicipedia
Edgar Allan Poe

Informa personal

Pais: Statos Unida de America

Otra informas

Profesa: Poesiste, autor de naras corta, editor, e criticiste leteratural

Edgar Allan Poe (1809–1849) ia es un poesiste, autor de naras corta, editor e criticiste leteratural de la SUA. On regarda el como parte de la move romantica american. La plu bon conoseda per sua naras de misterio e macabria, Poe ia es un de la praticores prima american de la nara corta, e on considera el como la inventor de la jenero de naras de detetor. El ia contribui ance a la jenero emerjinte de naras siensal. Entre la scrivores american bon conoseda, el ia es la prima ci ia atenta susta se sola par scrive, produinte un vive e carera finansial difisil.

Sua obras la plu conoseda es de la moda gotica, un jenera cual el ia segue per plase a la gustas de la popla. Sua temas la plu repetente trata demandas de moria, incluinte sua sinias fisical, la resultas de descomposa, preocupas de entera prematur, la reanima de la mores, e lamenta. On considera jeneral multe de sua obras como parte de la jenero de romanticisme oscur, un reata leteratural a transendentalisme, cual ia es forte nonplasente a Poe.

En ajunta a naras de teror, Poe ia scrive ance satiras, naras umorosa e enganas. Per resultas comica, el ia usa ironia e estravagantia riable, frecuente en un atenta de libri la lejor de sua conforma cultural.

Vide ance[edita | edita la fonte]