Dennis Kucinich

De Vicipedia

Dennis John Kucinich ("denes djan cusinitx"), naseda a 8 otobre 1946, es un politiciste esuan de la partito democrata. Un membro de la Salon basa entre 1997 e 2013, el ia es ance un aspiror per la nomina democrata per presidente de la SUA en 2004 e 2008.

En la Salon basa, Kucinich ia representa distrito 10 de Ohio. Sua distrito ia inclui la plu de Cleveland ueste, con ance suburbes como Parma e Cuyoga Heights. El ia es la presidente de la Sucomite de Politica Interna, un sucomite de la comite per Supravide e Reforma de la Governa. El es ance un membro de la Comite de Instrui e Labora.

De 1977 a 1979, Kucinich ia es la maior 53 de Cleveland, Ohio. La periodo ia es turbosa, e el ia survive un eleje de refusa e ia susede en un batalia contra la vende de un servi publica de eletrica, ante deveni vinseda par George Voinovich en sua atenta a reeleje.

Vive personal[edita | edita la fonte]

Kucinich ia nase en Cleveland, Ohio, a 8 otobre 1946, la plu vea de sete enfantes de Frank e Virginia Kucinich. Sua padre ia es un camionor de asendentes corvatsce. Sua madre ia es un fem de casa, eres-american. Sua familia ia move sua casa a 21 veses, e la familia ia abita a veses en sua auto.

El ia vade a la Universia Case Western Reserve e ia gania sua diplomas laural e mestral en "parla e comunica". El ia es divorsada a du veses, e ave un fia. El ia sposi sua sposa tre, un brites nomida Elizabeth Harper, a 21 agosto 2005.

A 19 desembre 2007, sua fio la plu joven, Perry Kucinich, ia es trovada mor en sua casa. On ia ave no indica de un ata criminal.

Reconose[edita | edita la fonte]

En 2003, Kucinich ia reseta la Premio Gandhi de Pas, un premio anial donada par la organiza cuecer Promove un Pas Durante.

Lias esterna[edita | edita la fonte]

https://web.archive.org/web/20090624233053/http://kucinich.house.gov/ http://www.dennis4president.com/