Coton

De Vicipedia
La planta coton

Coton es un fibre mol e peluxetin cual crese en un capsula protejente, sirca la semes de la plantas coton de la jenera Gosipio en la familia de la malva. La fibre es selulosa cuasi put. Su un ambiente natural, la capsulas ta crese la sperde de la semes

La planta es un arboreta nativa de la rejiones tropical e sutropical tra la mundo, incluinte la Americas, Africa, Egipte, e India. La diversia la plu grande de la spesies de coton savaje es trovada en Mexico, segueda par Australia e Africa. Coton ia es domeda separada en la mundos vea e nova.

La fibre es plu comun filida e usada per fabrica un stofa mol e respirante. La usa de coton per stofa ia esiste en edas preistorial; pesetas de stofa de coton ia es trovada cual veni de milenio 5 aec en la Sivilia de la Rio Indo. An si cultivada de anticia, la inventa de la desemador de coton ia resulta en un diminui de la custa de produi cual ia permete sua usa comun. Lo es la fibre natural la plu comun en vestes oji.

Current estimates for world production are about 25 million tonnes or 110 million bales annually, accounting for 2.5% of the world's arable land. China is the world's largest producer of cotton, but most of this is used domestically. The United States has been the largest exporter for many years.[2]

Estimas corente per produi mundal es sirca 25 milion tones anial, usante sirca 2.5% de la tera cultivable en la mundo. Xina es la produor de coton la plu grande en la mundo, ma la plu de esta es usada interna. La SUA es la esportor la plu grande per multe anios.