Bradipo teran

De Vicipedia

Bradipos teran es un grupo diversa de bradipos estinguida, en la supraordina Xenarthra. La nom es usada como un refere per tota bradipos estinguida per la grandia de la formas la plu temprana, comparada a la bradipos arboral de oji. La survivores la plu resente, la bradipos teran caribe, ia abita en la Antiles, posible asta 1550 aec. Dati radiocarbonal sujesta ce la aveni final de Megalocnus en Cuba ia es entre 2819 e 2660 aec. Bradipos teran ia es estinguida en la tera continental per 10,000 anios o plu. Sua survive en la Caribe corelata con la coloni plu tarda par umanas. Alga cuantias en la isolas ia persiste 5,000 a 6,000 anios plu ca sua relatas continental.

La evolui de bradipos teran ia aveni la plu comun en la paleojen e neojen de America Sude cuando la continente ia es isolida. A la aveni la plu temprana en la recorda fosilin, la bradipos teran ia es ja distinguida a la nivel tasonomial de la familia. La esiste de isolas interveninte entre la continentes american en la miosene ia permete un sperde de formas en America Norde. Un cuantia de formas de grandia peti a media ia sperde, lo es suposada, a la Antiles. Los ia es spesies durante, como mostrada par sua cuantias diversa e sperdes a areas distante, sujestada par la trova de sua restas en Patagonia (Cuevo del Milodon) e partes de Alaska.

Bradipos, e Xenarthranes tota, representa un de la grupos la plu susedente en America Sude en la "intercambia american grande". En la intercambia, multe plu formas ia move de America Norde a America Sude ca en la otra dirije. A min sinco jenera de bradipos teran ia es identifiada en la fosiles de America Norde, esemplos de migra susedente a la norde.