Model:Bon article/1

De Vicipedia

Roma antica (en latina: Antiqua Rōma) ia es un unia political cual ia nase de la estende de la site de Roma, cual, en sua epoca culminante, ia estende de la Rena Unida asta la Sahara e de la Penisola Iberian asta la Eufrates. A la comensa, pos sua fundi (753 aec), Roma ia es un monarcia etrusca. Plu tarda, (509 aec), lo ia es un republica latina, e en 27 aec ia converti a un impero. A la periodo de brilia masima, lo ia es conoseda como pax romana per sua state de armonia cual ia domina en la rejiones su domina roman, un periodo de ordina e ricia cual la Impero ia conose su la dinastia de la Antoninos (96–192), e a grado min alta, su la Severos (193–235). Lo furni elementos esensal per la developa de la Ueste, e plu tarda de la Este.

Funda

Seguente la tradision roman, Romulo (771–717 aec) e sua jemelo Remo (771–753 aec) ia es la fundores de Roma e de la Senato roman. La istoriografia de aora considera falsa esta tradision, e dona la sentenio 7 como la data de la orijina de la site.

Romulo e Remo, desendentes de Eneas, e netos de Numitor, ia fundi la site a 21 april 753. Numitor ia es desponeda de la trono per sua frate, Amulio. La fia de Numitor, Rea Silvia, ia pari la jemelos, ci ia es regardada como partal divin. Le re nova ia teme ce jemelos va prende la trono, donce el ia comanda ce on afoca los. Un lupo ia salva e eleva los, e cuando los ia es bastante vea, los ia redona la trono de Alba Longa a Numitor.

Per plu, vade a Roma antica